my brother had confessed that he was gay.


okej... måste bara...

1. bilden
2. namnet ()
3. könet

(pallar inte om jag får massa random, onödiga, sura kommentarer om detta nu. ja, bilden är hemsk men har ingenting med grejen å göra. jag fattar själv att det inte är stackaren själv som har den där profilen. skratta eller inte. välj själva. I'M A NO-HUMOR-TÖNT-GIRL, AND I'M PROUD OF IT. OKAY? puss)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: sarah

haha lol!

2010-08-25 @ 21:45:13
Postat av: Linnea

Hmm fattar inte, heh :P Tycker du att det är kul eller inte? Stackars honom iaf :(

2010-08-27 @ 16:48:09
Postat av: ema

linnea: jag tar som tur är inte din kommentar seriöst.

2010-08-29 @ 20:43:31
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0