on that last summer's day.

såhär har en vecka av i mitt liv sett ut. typ. första skoldagen avklarad, om man nu ska kalla det för en skoldag. lyssnar på joel alme - a young summer's youth, vilket är det bästa jag kan göra om jag ska sakna sommaren lite såhär redan för tidigt. jag började sommaren med den låten och slutar även också med den. fast jag saknar inte sommaren. jag blir bara så fruktansvärt nostalgisk, men glad, för att det har varit den bästa någonsin. (ett fett tack till mina vänner. och ovänner och ni andra också. ni äger)

men vet ni? höst äger. också. (SNART STOCKHOLM OCH POPAGANDA)


aussie girl
bok av fotograf+bob dylan-lyrics.


DSC_1036
nån random chey.


things will never be the same again
dagens insats. av MIG. fanny åt. och hade rast. hos mig. (nej det är inte bajspannkakor och inte blodpudding. det är blåbärspannkakor. epic, vet)


act of the apostle
testade att göra morotsmuffins. det gick.


stirra ner stirra ner stirra ner
ful typisk sommarbild.


bilder från flickr.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: fors

svar: haha, åh vad roligt!



jag ska också på popaganda förresten!

2010-08-19 @ 18:33:47
URL: http://magicalmystery.blogg.se/
Postat av: maggiemaeärentjejsomja...e.e reruier

Ehheheh. Jag tycker (tänkte skriva tkr. Varför tänkte jag skriva tkr?) att du kan göra morotsmuffins till kig en dag. Jag antar att det är morotskaka i muffinform? Jag gillar muffins och jag ÄLSKAR morotskaka. Så sätt igång. BAKA.

:D

2010-08-19 @ 23:46:05
URL: http://hamburgerphone.blogg.se/
Postat av: fors

svar: ja festival är så himla mysigt, man behöver liksom inte tänka utan bara vara. man saknar ju det när man kommer tillbaka hem och tillbaka till verkligheten men man vänjer sig ju (tyvärr) efter ett tag vid att livet inte alltid kan vara ett disco.

och ja belle & sebastian måste man ju liksom se. hur stort som helst känns det som. tycker allt att det är den bästa bokningen på alla festivaler under hela sommaren. dom är så fina<3



ps. vad roligt med musiken som var så lika!

2010-08-21 @ 00:58:19
URL: http://magicalmystery.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0