ROCKWITHYOU


TJA.  Jag har lite för mycket fantasi för att hålla detdär seriöst. En bild med en blandning av mig, en ung+snygg Michael Jackson & Gemma Ward såklart (jag ska bli henne när jag blir stor). Ska snart äta för jag har inte ätit på hela dagen, sen ere vidare till Eva-eva. Antar jag. Hm ja ciao bella/bello.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: stinelin

här skriver jag, så nu är jag alltså supergullig. fint att höra, behövs ibland. :)



tacketack för din fina kommentar i vilket fall.

du kan vara supergullig.

2010-01-12 @ 01:34:11
URL: http://typvindruveparty.blogspot.com
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-01-16 @ 15:24:29
URL: http://lifeisap.blogspot.com/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0