de bara gör, biter ihop och håller käften


om jag gick tätt bakom detta hår, så skulle jag med stor risk antagligen lite diskret klippa av det och ta med mig det hem. hennes hår blir finare för varje gång jag kikar in där och jag får lust att d-d-d-r-r-a-a-a ner mitt hår till den längden. lyssnar, och försöker tänka på annat än mitt jobb imorgon. (ingen kan skriva som den människan)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

åhåh why did i cut mitt hår!? jag vill ha tillbara mitt långa när jag ser sånt här

2010-07-30 @ 18:54:35
URL: http://lifeisap.blogspot.com/
Postat av: Pudeln

DU är snyggare.

2010-08-09 @ 01:05:07
URL: http://dayboy.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0