en bra kväll förändrar ingenting.

6 juni 6 juni 6 juni 6 juni 6 juni 6 juni 6 juni 6 juni 6 juni 6 juni Lucid Dream För mig är det ändå fantastiskt
dom ligger på flickr, dom ligger på facebook och nu ligger dom på bloggen. jarå. två dagar kvar nu, lider nu den sista kvällen med plugg (förhoppningsvis...)
lyssnar slut mina öron med joy division, ingenting, bob hund, angus & julia stone, oskar linnros, zacke och broken bells. festen är inte över alltså, den börjar ju nu.

rubriken blev förövrigt läskigt passande och fyndig.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Julia

one good night don't really change a thing.. en gammal favoritlåt det där..

2010-06-09 @ 00:21:24
URL: http://twitter.com/Experimentet
Postat av: ema

svar: ojojoj caesars, nästan glömt bort helt. antar att du menar den iallafall. finig.

2010-06-09 @ 00:51:01
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0