bethnahrin.

Lisa sa: "problemet med dig är att du är för bra på att göra sånt man vill att andra ska göra"
To die by your side, well the pleasure and the privilege is mine
Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag tror jag
White collar boy
diiiiiiiiin maaaaammmaaaaaaaaaa. oskar linnros är grejen. såklart? jag vet inte riktigt vart sommarvädret är någonstans, men jag hörde från något håll att det ska bli fint nästa vecka. får la se. vissa saker känns toppenasbra just nu och vissa saker vill jag bara glömma och döda, men tyvärr är de odödliga av någon irriterande anledning. får se hur det blir med lysekil nästa vecka. vill. jovars, vi hörs vettja.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Ebba

grymt fina bilder!!

2010-06-19 @ 18:36:22
URL: http://ebbafoton.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0