du har lämnat mig på den jävligaste av platser.


såhär ser man ut när man är 17 år 2010, har precis fått sommarlov men det regnar ute och man har en sprängande huvudvärk så man orkar inte dra ut någonstans.
lyssnar på håkan nåtgammaltnåtnyttnåtlånatnåtblått. ng, nn, nl, nb såattsäga. ngnnnlnb. det är nåt speciellt med den skivan, okej hela den där mannen är speciell och har nåt alldeles unikt över sig. men denna skiva kommer jag alltid att tänka på vid vissa humör och grejer, typ regniga sommarlovsdagar. fast egentligen passar den där låten alldeles för bra just nu.

min kära, enda vän. jag vill ha allting: tare lugnt nu på studenten, jag minglar mig iväg vid 5-tiden tror jag. tja!

(tänker på gabriella och vart hon snart är. gah. du får ha det så himla bra och ja. hjälp. puss)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: spacetime

åh vad fin kommentar! blir glad när fina människor som du läser :) (förlåt för sent svar, har varit bortrest :))

2010-06-12 @ 01:35:59
URL: http://spacetime.blogg.se/
Postat av: gabri

haha du är världens sötaste. puss.

2010-06-12 @ 15:46:55
URL: http://synvinkelb.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket fina du. :D Nu blir jag minsann VÄLDIGT generad här! :) Kram.

2010-06-29 @ 00:14:34
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0