d e n f u l e

kände att skolan var otroligt onödig idag så jag tänkte glömma den helt och hållet för dagen. vem sover inte till kl.11 när man kan och lägger upp ett fett blogginlägg istället? ja, ellerhur. alla.

konstaterat 1 sak: det finns ett emo-rock-metal-band som heter "den fule", det fetaste namnet jag sett på länge. jag menar, ta slayer som exempel. fyra blodiga, stenhårda killar som growlar och vrålar och faktiskt heter något köttigt som SLAYER. kött ellerhur?
men. tänk en likadan scen, likadana killar stå och säga "det är vi som är DEN FULE". hur mycket coolare? 
konstaterandet antar jag är.. att jag ska börja lyssna på den fule, har aldrig hört dom nämnligen.

tyckte att det var PÅ TOK FÖR LITE egobilder på mig. en viss mask äger mig på den fronten. får bättra mig.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

får kolla in den fule helt enkelt.

fina bilder förresten!

2010-03-27 @ 12:02:19
URL: http://lifeisap.blogspot.com/
Postat av: Denne Mask

hehehehe. Var det en pik? Are you talking shit about me.. are you talking shit about me ON YOU FREAKING BLOOOOG? This is SO blog-war - ON!

Postat av: Julia

snygg emma

för snyggt hår

ska sno ditt hår när du sover :)

2010-03-28 @ 18:58:51
URL: http://starsailor.blogg.se/
Postat av: jees

oooh busvissling på detta, gud vilken snygging. jag har lite news för dig också! hör av dig!

2010-03-29 @ 13:13:07
Postat av: FB

Facebookprofilbild??

2010-03-30 @ 17:58:28
Postat av: J U L I A

jättefina bilder! =)

2010-03-30 @ 20:54:37
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: jess

alltså wowwowwow kan inte sluta titta på de här bilderna. vill bara äta upp dig! meeed en skopa glass vill säga.

2010-04-01 @ 14:15:30
Postat av: emma svar:

haha du är knäpp jessi. dramatisk och knäpp. du är snyggareeeeeeeee puss

2010-04-01 @ 15:50:47







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0