s t i l l s i x t e e n




det finns en sak jag verkligen skulle kunna döda för. och det är att få ha både jens lekman och morrissey på min sängkant varje kväll, sittandes och spela och sjunga för mig. åh. tanken gör mig knäsvag. hör bara på detta.

(kom INTE och säg att ni inte blir kära i morrissey /i den understa videon/ när han lever sig in i låten, sliter av sig skjortan och bara är helt underbar. så. nu är det så bara)

(ojrå, jag blir 17 imorgon, jomenvisst)

(jag är vän med en skitsöt kille från lookbook på facebook)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Masken i magen i maten i matan i matten. (den lille slingrige. tu sais!?)

Jomen nu är det såhär att jag tror, misstänker, vet, att det är du som är bögggg.

Ofta du bangar Belle & Sebastian. Dom är typ finare än allt, och vem vet när dom kommer till Sverige igen.

Ofta du inte åker till Sthlm i Augusti istället. Lixxx.

Gay. Snart är du 17. Plutt

2010-05-06 @ 22:26:12
URL: http://hamburgerphone.blogg.se/
Postat av: D A I S Y

Vad glad jag blev när jag såg ''the smiths - william'' den låten betyder verkligen mycket för mig och den är hur fin som helst!

puss

2010-05-11 @ 23:25:24
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

haha sött!

2010-05-18 @ 01:45:27
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0