att. räddningen. är. där. nere.

update 02.41: kan inte sova. och nej, inte på grund av valet. har 0 koll atm. är bara förvirrad. jaja. varför sover alla? mesar. valvaka var det väl? jag har tråkigt. om jag bodde i en storstad så skulle jag inte känt mig såhär ensam. och eländig. men nu gör jag inte det. ensam och eländig alltså. och har fortfarande en hemlis.

bestämde mig idag för att skita i denna blogg. antingen ta bort den helt eller bara låta den vara och skita i att uppdatera. för att den är så meningslös och ful. FUL!!!!!!!1 men nej, jag tog inte bort den. (jaså?) kom på att livet var värt att leva när jag kom på att bill finns. fina fina fina bill. aså jag skämtar. och jag ska inte sova inatt tror jag. dricker kaffe, lyssnar på facit om och om igen och trivs rätt bra bland mina doftljus. måndag imorgon igen. inte bra alls. måste göra min italienska. jaja. imorgon har jag håla i 3 timmar förresten. innan sista lektionen. kwwill mieh!

minus det blåa och dom vita prickarna, den högra vågräta bilden så är den från någon sida via [gåggel], annars är den rätt photoshopad. (tänker inte skriva "källa: google" eftersom det är det mest meningslösa som finns. typ som att använda pella som karta (sorry gomman puss).


har en hemlis.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: pelli

thx hun <3

vill veta hemlisen

2010-09-20 @ 14:12:31
URL: http://pellaberglund.blogg.se/
Postat av: jjjjjj

sluta ha hemlis.

sluta inte lyssna på facit.

måste måste också lyssna.

dansa ltie fastän hjärat brister

fastän du inte är här!

2010-09-21 @ 13:21:13
Postat av: ema

heheheijho gillar hemlisar. och att hålla dom för mig själv. ett tag iallafall hhohooho

2010-09-21 @ 21:57:13
Postat av: Anonym

haha ush fybubblan ;O

2010-09-22 @ 10:18:16
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0