det kommer bara leda till något ont. (det ledde till något ont)




gör ont i hela mig så fint detta är. så snygga bilderna är och hur snygga dom 2 är. [fotograf]

säkert är min nya grej. innan tyckte jag det var smörigt och tråkigt. men gud så fint. ha ha. (förutom cunninlynguists. dom är typ. bäst. nästan. ja)
måste köpa mitt objektiv innan min abstinens går till överstyr och jag måste slå sönder massa saker. (skojz) orkar väl vänta dårå.
jag är fruktansvärt skoltrött och jag vill till göteborg. (när slutar tjejen tjata om dessa två ting? NEEVVERRRRRRRR!!! WOAH!!)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: mAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAgdAlenA

Ibland, bara (barra skrev jag nästan) ibland, eller egentligen mest alltid. Ibland säger vi, ibland önskar jag att jag var snygg. Som tjejerna på bilderna, som du är ibland, ibland som är ett ibland här ja, när du inte är ditt JÄTTEFULA jag. Ibland så.

Funderade på grejen med indieband... Kan vara jävligt snyggt, på rätt person med rätt outfirre till. Passar det till lugg...... hmmmmmm?

Jajajajjajajajjajajjajajajjajaja.

Lång och djup (ja, DJUP) kommentar, förväntar mig därför ett minst lika satsigt svar. ASAP.

PUSS på dig med lilla sänd-kommentar-knapp.

Mvh Mask

medlem i maskparitet.

2010-09-10 @ 00:55:46
URL: http://hamburgerphone.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0