get me away from here i'm dying.

vet inte om jag ska bli sur för att jag inte är hon just nu eller om jag istället ska drömma om att leva sådär i framtiden.
 helst nu faktiskt, hon gör mig arg ibland. känner mig som en äckelunge när jag säger det. men världen är orättvis. jag vill också.
 
(hela meningen är en länk)

weheartit.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: masdklasf

Fan vad det inte var en acceptabel kommentar. Förväntar mig lite mer efter ansträgningen jag gjorde med den fula i inlägget under.

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((((((((

2010-09-10 @ 17:17:09
URL: http://hamburgerphone.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: aaw tack så mycket!! :')

2010-09-11 @ 01:42:18
URL: http://melissablogg.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0