flytt från "william, it was really nothing", flytt från "boy's don't cry"

denna tjej är så fantastisk: Carla Bruni – Comme si de rien n'etait

och denna listan är väldigtväldigt höstig. kom jag på. skett en del ändringar.  ♥ chaité, cigaretter och pojkar med fluga. jag vet... fett gay att ha hjärtan framför varje spellista. men jag är lite gay. töntig och så.


vet vilka nya skor jag ska köpa. priset svider väl lite... men nåja.


var nära att klart och färdigt bestämma mig för att hänka Prag på höstlovet. men ångrade mig, av några olika anledningar. det känns bra.

funderar på att tvinga med några till Paris i sommar. eller vår kanske.

finns en annan, tråkig höstlista som heter fall. det är bara halvhöstiga saker. den andra är the original.


min flickr. juni 2010


sånt som folk tycker om mig
Postat av: GISSA!! ledtrådar: GIllar djur, lyssnar just på säkert, är ganska känslig, dansar fastän hjärtat brister, är ganska lat glömmer ju till och med att fixa täcke till min kompis Emma, gillar allt som är sött speciellt glass. vet du vem jag är nu?

höstlovet, alltså vi hade ju kanske kunnat åka någonstans. polen? berlin? någosntans jävligt billigt. krakow? tjeckien ska ju vara billigt!

2010-09-22 @ 18:40:11
URL: http://dayboy.blogg.se/
Postat av: GISSA!! ledtrådar: GIllar djur, lyssnar just på säkert, är ganska känslig, dansar fastän hjärtat brister, är ganska lat glömmer ju till och med att fixa täcke till min kompis Emma, gillar allt som är sött speciellt glass. vet du vem jag är nu?

1.846,02 SEK för två pers tur/tur till berlin i vecka, plus typ 150kr var om vi vill checka in bagage.

2010-09-22 @ 18:43:56
URL: http://dayboy.blogg.se/
Postat av: fewni

fan vilka snygga ben!!!!

2010-09-23 @ 17:37:08
Postat av: ema

jessi: hmmmmmmmmmmmm har nog inte råd med det för tillfället. jullovet? <3



fewni: JAMEN jAaa!? hell yeah.

2010-09-23 @ 18:01:22







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0