du skär upp september.

öseiojdkflsdpofd så fin låt. antar att möjligtvis de flesta av er inte håller med. men åååååå är helt såld på denna man.
för ja, det är klart att jag hör att det är du, simon. (och glöm inte detta förtusan: ta det lugnt med mig, 14 år, clementine)
måndag igen. ojdå. det var ju inte bra.

du skär upp september
och varenda höst, så djupt under täcken med piller som tröst
du skär upp september från din arm till rymden, en slang med ditt blod
du skickar upp tankar dit drömmarna bor, du skickar upp tankar


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Isabelle

åh vad fin du verkar. jag såg din kommentar på sandra beijers blogg och det var så jag hamnade här. nu står simons låtar i kö på spotify.

2010-09-27 @ 17:01:11
URL: http://isobelskareng.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0