sukie in the graveyard.

sjukt intressanta bilder. hemma från fjällbacka. har dålig hy. ska paddla imorgon. måste packa klart. ska duscha, tänkte jag. har på mig ett underställ för tillfället, ett snyggt ett. lyssnar på zacke, bara för att han är bäst. mitt hår är fett också förresten. det blir det aldrig. nåja. jag saknar arvika. och sommaren, och ledigheten. värmen. fast imorgon får jag uppleva lite av det där igen, sova i tält och så. som om det skulle gå att jämföra. tänker på shout out louds på arvika, när folk dansade i leran så att allt bara stänkte. på alla. alla blev smutsiga. och jag har aldrig sett så många lyckliga människor på ett och samma ställe och på en och samma gång någonsin. jag ryser.
bildkälla: tjuvtittat.se. MEN KUL JAG VET.



sånt som folk tycker om mig
Postat av: jess

du är den finaste jag känner. Det är lite tomt utan dig. Måste prata med dig om en liten jobbig sak. eller inte jobbig egentligen kom bara inte på rätt ord att placera där så jobbig fungerade ganska bra iaf. jaja puss

2010-09-14 @ 12:46:33
URL: http://dayboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt fina bilder!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-16 @ 07:37:30
URL: http://annanilssoon.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0