a letter to elise

jag får största dampanfallet om jag inte får köpa mina converse NU! åh. dom är så underbara jag vill bara suga hit dom. määä. hanna plattade, fönade och lite sånt med mitt hår innan, satt upp mitt hår till något snyggt mittbeneskit. höhö. fast det är bättre att ha det såhär än bara helt mittbena(hon har satt upp luggen åt varsitt håll). ganska okej. jag vill ha urbanoutfitters fina skor. dom där i rosa och så finns dom i mörkblå, svart, vit, vit snörning på alla åh jag bara mmmh. alla deras kläder och saker vill man bara HA. deras blommiga kjolar? nej jag ska inte ens påpeka det, fingrarna kliar, jag vill ha allt. jenny fyllde år iförrgår, calle igår congratz till dom. jaja, jag yrar bara och ingen läser detta. puss på nå'n.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Jessssica

hsh ååh jobbigt att du inte fick de xD men nada viktigt på UM, pratar med kuratorn och sånt oc de är bra att kolla regelbunet alltihopa (Y) :D

2008-08-27 @ 22:09:43
URL: http://etthundraelva.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0