första skoldagen

kom hem från skolan precis. första skoldagen idag. har varit med mentorsgruppen hela dagen. tur att man har clara&amanda där, annars skulle jag inte stått ut. imorgon har vi femkamp eller tiokamp eller vad det är, med dragkamp. alla mentorsgrupperna gör varsin station, jag tänker inte avslöja våran än. hehehe. men den är inte så freesch. :D hehe. jag ska försöka vara positiv HELA nian. HELA. åttan är så jävla B. men nian är faktiskt niice. och jag har tyyp bestämt mig för gymnasielinje och sånt. eller börjat tänka på det menar jag. men jag ska verkligen inte tro något än, det är ju inte säkert att man kommer in. nu regnar det igen, aså jag förstår inte detta vädret. </3

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Eva

vad ska du gå för linje? :)

2008-08-20 @ 15:44:06
URL: http://spik.blogg.se/
Postat av: emma sv;

samhälle ;) ganska säker

2008-08-20 @ 15:49:29
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0