not just anybody


lite sådär gammal bild på mig och älsklingsjulia. hon är bra.
festen hos henne var skitbra igår. åh vad bra alla är. jag har suttit och roat mig nu ett tag med att kolla på massa fjortisar's bilddagbok. haha, vilka liv! okej, många påstår att jag är en fjortis.. men vafan. det kan folk inte tycka om man visar en bild på dom tjejerna, sen mig. nej.

jag vill gå och lägga mig tidigt. jag har varit sjukt trött hela dagen. men såklart så är jag inte det precis när jag ska gå och lägga mig. skola imorgon. känns väl helt okej. såhär i början.

jag ska försöka att fortsätta skriva. men kommentera isåfall om du läser. känns meningslöst att sitta och skriva till en dator.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0