orkar inte

jag är såhär jättemycket superseg. du vet när man gått och segat hela dagen och det känns som att man drar benen typ 2 meter bakom sig? och så är det mörkt och deppigt väder ute (solen kom precis för några minuter) och då blir man bara ännu segare. och nu om en halvtimme ska jag vara på min träning. jag orkar inte ens byta om? åh. jag är så sjuuukt seg. jag blev skitglad när jag såg att jag hade fått ett sms från min tränare, tänkte att han kanske skulle skriva att träningen blev inställt pga vädret. men då var det istället påminnelse om att vi skulle ta med pengar till gothia-fotot. sällan jag inte pallar träningen? ;s

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0