fattig.



jag har damp och stan har feber. fast jag tar ut det på jessica. jag letar fortfarande irriterat efter det förbannade julT't. oj, vilken förkorting. jultet. eller lixom. jul-t-et. julte. jullejulte. iallafall. jag är hungrig. pappa gör köttbullar, skulle bli 480 st. blev säkert typ 479 och så kommer han vara irriterad på det hela julen. jag har lust att äta clementiner, pepparkakor och dricka te. jag måste köpa julklappar, eller ja, jag måste till stan/väla överhuvudtaget. och dom där skorna jag ville ha, första dagen Dinsko satt in sin reklam på hemsidan så hittade jag dom, men sen efter några dagar hade både lisap och elle dom. ehja, får väl se om affärna har några kvar. dom kommer säkert bara ha 39 eller nåt. vafan, varför har jag 38 nu? ARG. det är alltid den storleken som är slut. det var bra innan, jag skulle haft kvar trettiosjuan. pussochhej.


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0