om.

om du skulle varit här, så skulle det inte vara något problem

om jag kunde göra något, skulle jag inte klagat.

Jag vill kunna förändra, allting som skett.

Ändra, förstöra och ta bort

det som jag inte vill ha där.

Men på något sätt är det saker som är viktiga,

saker som betyder något.

Det är även de saker som gör ont,

som betyder.

Som gör skillnad.
 
 
jag är beroende av desperatehouswives. och jag skäms inte. det är så je'la bra.


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0