pug.

det första jag ska göra när jag flyttar hemifrån är att köpa en liten mops. aså kolla bara domhär bilderna. (om det inte vore så att hela min familj var emot hund utom jag så skulle vi haft en. kanske. om jag fick bestämma ras)
kolla. man dör ju.
  
klickbara bilder. säg till om det segar och inte funkar att klicka upp. danke.

snygga filippa('s blogg)


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Natalie

De är så otroligt söta :)

2008-12-19 @ 22:23:06
URL: http://nst.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0