Random vinterbilder.


Hahhahahaha, ja, lite fantasi har jag väl.





Stor, varm, ordentlig, RIKTIG chai en fredag efter skolan.

Ni missar väl inte den mystiska tjejen bakom ljuset?


Subtropia är flyttat till efter jullovet. När fanny ringde och sa det så släppted det 100%'s ärligt en sten från mitt huvud. Och spänningen i axlarna försvann. Och huvudvärken också för den delen. Imorgon slutar vi, på kvällen blir det förhoppningsvis en supermysig kväll med tjejerna. Jag är allmänt JÄTTEGLAD. Kom om du vill ha en puss, för det är inte ofta jag är på humör(!!!!!!!!!!)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: hanna carle

he he! den på mig är finis alltså

2008-12-18 @ 19:29:18
URL: http://musikfabrik.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0