ängelholm, båstad och annat sommarsnack

det känns som att jag inte har skrivit här på en evighet. duvet sådär när man glömmer bort sin dagbok, och så har man inte skrivit på några dagar, så tänker man.. äh jag gör det imorgon. och så blir det aldrig av. typ så. men nu har jag haft ganska fullproppade dagar. först var v i i danmark(lägger nog in bilder senrare) och så håller ju helsingborgsfestivalen på. detta är tredje och sista dagen. tror jag sticker dit, men jag är så jävla seg. det är så sjukt fint väder ute nu. blir la bra om man får lite bränna. 20 grader i vattnet och typ 30 i skuggan. inte dåligt. 

blir väl stockholm sen om några dagar, beror på vad mamma och pappa säger vill och tycker.

blev lite bilder från båstad och ängelholm. inte superfint väder, (men varmt) men det var mysigt ändåe.











sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0