båstad, ängelholm och björn borg

 
tryck för att förstora








imorgon blir det iallafall ängelholm och båstad. gå på stan och sånt där med familjen. är alltid skitvarmt när vi är där. tycker om att gå på stan där. får se om jag köper något. jag vill ha ett par sandaler. får se om dom har ecco där, men jag har för mig att dom har typ verkligen HUR många skoaffärer som helst. jaja.

den lilla bilden där uppe la jag upp för att björn borg är med på den. det var under tennisgrejet för 2 år sen. klart han är där ;) haha. ni ser han gråhåriga som sitter precis till höger om det vita skynket? svårt att se, orkade inte zooma in bilden.

ska bädda och sånt nu, har bytt lakan. hähä. måste bara städa mitt rum lite snabbt först. kl kvart i elva på en måndag. haha.

godnatt, sov gott och dröm sött. :*

sånt som folk tycker om mig
Postat av: hanna

fatta cool sån där hanna

2008-07-21 @ 23:30:48
URL: http://hcarle.blogspot.com
Postat av: Eva

Då ska du inte på Kent+Håkan ?

2008-07-21 @ 23:40:31
URL: http://spik.blogg.se/
Postat av: äma

Jag var i Båstad förra veckan.

Vet inte om jag kom fel eller nått, men jag hittade knappt några bukiker.. hah. x)

Det var mysigt iaf. :)

2008-07-22 @ 00:11:35
URL: http://eexx.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0