cupcakes

 
jag bakade igår. detta är det det blev. om ni har lust att baka något roligt
så kan jag inte rekomendera något annat än detta. fanny har kommit hem.
jag ska kila ringa henne så ska vi ses en stund. men inte för länge, för imorgon åker jag igen. då blir det danmark, köpenhamn. och efter det, kanske i veckan, blir det stockholm. wiho. jag älskar sommaren med min familj. speciellt köpenhamn. bo på hotell. oh. sommar för oss.


jessica, vafan. det blir värre och värre ju mer tiden går. det blir svårare och svårare ju mer tiden går.
fast det känns olika med tiden också. jag vet inte. jag orkar bara inte utan dig. det gjorde jag inte innan heller.
kom hem. detta är ditt hem. kom hit förfan.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: leia

riktigt söta blev de:) har du något bra recept?



kram maja

Postat av: äma

åååh. dreglar lite lagom över bilderna. ser helt grymt goda ut. för att inte tala som hur söta dom var...

kram. <3

2008-07-25 @ 23:07:08
URL: http://eexx.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0