dagens. soligt väder. morgon. geting.

det är faktiskt fint väder ute idag. jag vaknade av en geting som surrade runt i mitt rum. men sen kom jag på att jag drömde om någonting som surrade runt i min tröja och jag fick inte bort den. och så drömde jag flera gånger. kan ha varit getingen? :s uuh. bleh.

jag hinner inte så mycket till att ligga och sola, för jag börjar min konfirmation klockan 13.00. men jag slutar 16.00 (tror jag) så då kanske jag får lite tid.

om två veckor, knappt, så åker vi till gothia. det ska bli så sjukt kul, men samtidigt vet jag inte riktigt. vi var ju där förra året också, men jag hoppas vi kommer få vara lite mer själva detta året. typ mer fria. så vi inte behöver gå med alla dom små varje gång vi ska gå någonstans. nejtack.
jag måste in till stan innan dess, jag har fortfarande inga ballerinaskor, och jag behöver ett par hållbara flipflops. men jag vet inte vart jag kan hitta sådant.

nu måste jag börja göra mig iordning snart. sitter fortfarande i pyamas.
hähähä. men ja, kommer nog in senare. (=

  


sånt som folk tycker om mig
Postat av: stína

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG

2008-07-01 @ 16:45:27







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0