du måste


jag vet att du klarar det. jag vill att du klarar det. du måste klara det.
jag orkar inte utan dig. du är den som förstår mig. du är den som gett mig hopp.
jag vill inte det här.
varför?

sånt som folk tycker om mig
Postat av: sandra

fin blogg!:)

2008-07-12 @ 13:51:59
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Anna

Gosh vilken fin text. Den berörde verkligen! Puss.

2008-07-12 @ 13:55:10
URL: http://heeejanna.blogg.se/
Postat av: nora

Gud vilken berörande och fin text :'

Vad är det som händer?,Vem är det du tänker på? Någonting du kanske vill skriva och berätta om i din blogg?

Jag ger dig bara enkla (kanske jobbiga?) tips om hur din redan fina och intressanta blogg kan bli intressantare. Kram

2008-07-12 @ 14:55:35







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0