musik - symaskin - soligt - väder - värme - glassbehov


hohoho. det är jättefint väder idag med. jag orkar inte vara inne. det är typ
skitvarmt här inne. och här sitter jag (igen). men jag måste städa.
och så håller jag på att sy en kjol. jag har aldrig gjort det bara sådär utan
några mallar eller någonting. bara direkt på typ. men nu provar jag.
det är ett väldigt komplicerat typ, för det är lixom 0% stretch, (stavning?) i det.
men ja. kommer kanske bilder. men jag får se om jag blir klar med den idag!
nu sitter jag bara och lyssnar på wombats. FICK DERAS SKIVA IGÅR woho!

händer annars idagens då? :)


 


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0