oj, skrivhumör? :D

var i lund idag med konfan. vi fikade och lite sånt. det känns hemskt att lämna alla. jag vill inte :| buhuhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuh. meh. jag typ försov mig i morse. eller jag hade ställt klockan på tjugo i 8. och jag började 9. och var tvungen att sticka 20 i. och så sa jag för mig själv klockan 20 i 8 "jag är en idiot om jag somnar om, och det ska jag inte göra. det är idiotiskt, jag kommer försova mig, ingen är hemma och ingen kan väcka mig. ja, jag är idiotisk". sen somnade jag. bra va? :D sen när det ringde där hemma så flög ag upp, kollade på klockan och så stog den på 8:40. jag FLÖG upp ur sängen och gick i 3 minuter och försökte komma på vad klockan var om den var 8:40. jag skakade och hade panik. det var skitäckligt. jag sprang runt på mitt rum och hade panik. jag KUNDE INTE komma på vad klockan var, aså jag fattade inte. hur äckligt som helst. oh herregud. det var inte roligt. men jag kom iväg. och min konfirmationsledare var 20-30 minuter sent. .. -.- där hade jag cyklat som en dåre i uppförsbackar i motfind i 10-15 minuter. kul!

jaja. imorgon börjar jag 9 igen. NU VET JAG HUR DET GÅR OM MAN SOMNAR OM!
men det är sista riktiga dagen. ledig på fredag. chilla på stranden. 26 grader =)

jag vill gå på STAN! inte i helsingborg. jag PALLAR INTE HELSINGBORG. så tråkigt att gå i stan där. dom har köer inte in några nya saker i affärerna någonstans och dom är bara så EFTER. bllleeeh palla er :o meh. jag vill till mamö eller lund. malmö.

fan vad jag skriver. jag brukar inte palla. och jag är säker på att ni inte sitter och läser just nu. jag var bara tvungen.

kommer nog sen. puss hadet brabrabra :D:D


sånt som folk tycker om mig
Postat av: äma

jag läste det. :)

stolt

2008-07-10 @ 18:17:47
URL: http://eexx.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0