solnedgång och calle&emma-humor

var ute och fotade precis. har tänkt att gå ut och fota solnedgången i veckor nu. det blir bara att vi äter osv. precis när jag ska ut och fota. bleh. samma sak hände idag, men det sket jag i. så jag gick ut´å fotade änndååå. jag ville få med solnedgången, och åh visst var det det. så fint det var, typ rosa himmel och sånt. men tyvärr går inte allt att få med på bild.. isch. men sen ett problem är också horisonten. ÅH! hatar när den blir sne. DET KAN VERKLIGEN FÖRSTÖRA EN SKITFIN BILD. och ellerhur märker man tydligt om en horisont är det MINSTA liiiiite sne? åh. påfrestande. när jag säger påfrestande så tänker jag på calle, calleballe. haha, han har skåpet över mig i skolan, och så ska han alltid jävlas med att stå där sålänge som möjligt och putta bort mig med röven eftersom jag då inte kommer in i mitt skåp då jag har det precis under honom.

jag; ÅH, calle!!!!!!!!! du är så grymt påfrestande!
han; vill du KÄKA mig?
jag; men ååååh.

om ni inte fattar har ni inte våran humor :)

från solnedgång till dålig humor. höh.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0