fernando torres

ÅH! jag tycker bara att han är så grymt söt. han ser lite sådär töntig ut. iih.

redigerade om lite så han andra blev utsuddad. man vill ju se söta torres :*

sånt som folk tycker om mig
Postat av: frida

aah, hah! jag troddejag var ensam om att tycka att han är aassöt, hah :D

2008-06-27 @ 17:02:13
Postat av: bullen

åh åh åh jag håller med. jag är kär.

2008-06-27 @ 18:09:54
Postat av: gabbiiii

jag tycker han är ful hihi

2008-06-29 @ 20:19:07







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0