håller du med.. kanske?


jag har ingenting att göra.
sitter och lyssnar på coldplay.
maaaaaaaah, älskar dom.

hmmmje.. om man hade en blogg som flera tusen läste varje dag så skulle det kännas roligare att skriva. någon som håller med?
det känns lixom som man skriver till någon.
eller ja, typ tusen pers. jag vet inte om någon annan känner likadant, men har en känsla av att det är så . för mig iallfall.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabriella

haha ja. jo. jag håller med. man skriver typ för att skriva av sig men liksom samtidigt skriver man typ till andra? å ja tänk typ att ha tusen personer som läste ens blogg. hahaha puss

2008-06-12 @ 17:07:46







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0