hemma

kom hem från örebro igår någon gång vid halv 11, 11. var  väldigt seg resa hem, usch. jag hatar verkligen att åka bil. idag är det söndag, ska ner på stranden med hanna nu typ. sen är det skola imorgon. har inte alls någon ångest på något sätt nu för att gå till skolan. alla läxor/prov/inlämnigar är gjorda och vi har inget mer kvar att göra. jag är så glad för det.

kan du inte bara komma tillbaka?
ingenting är som förr.
..och allting blir bara sämre och sämre.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: mingla

har du fått betalt för att göra reklam för en produkt i din blogg någon gång?

2008-06-08 @ 11:37:37
URL: http://heymingla.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0