SOMMAR

image116 image117
det är riktigt mycket sommar nu. jag och tjejerna har spenderat både dagen igår och idag nere på stranden och i vattnet. ah i love it. det är bara så grymt härligt väder och man blir bara så mycket gladare. ingenting får förstöra detta nu. om vädret blir sämre än det här i sommar så blir jag inte alls glad. men det får vi verkligen inte hoppas att det blir. jag måste ha ny bikini. problemet är bara att jag vill ha en bandau, och nu har jag trekant, så ja.
märkena kanske inte blir sådär värst fina. men ja, jag får la se. NU HAR VI ALLA SKOLARBETEN OCH ALLT GJORDA! fyfan vad glad jag är. har verkligen blivit heelt slutkörd nu av allting. sånhär lättnat har jag aldrig aldrig känt. och så här mycket har jag nog aldrig känt sånhär lättnat av att få sommarlov. jag kan pusta ut lixom.

nu ska jag snart kila ner och äta, mamma&pappa har beställt pizza och sånt. tur att vi tjejer inte beställde ner det till stranden idag. vi var såhär nära på att göra det.

HA DET BRA, PUSS.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0