tisdagskväll

SVERIGE - GREKLAND
heeeeeeeeeeeeeejaa
sveeeeeeeeerige. :D:D

hahaha, jag orkar inte kolla,
kollade ett litet tag nyss, men
jag tröttnade efter ett tag. det hände ingenting.
var och kollade på niornas canaret nyss,
den var bra. :) och söt haha :*
får se den imorgon också, med skolan hhäh.
kommer sakna niorna,
har ju gått med dom i skolan i 9 år nu.
pallar inte dom små 6:orna som kommer upp sen.. jaja.

ska nog fortsätta kolla på matchen nu, bara jag som kollar? ;)

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0