skolavslutningsbilder


lite bilder från skolavslutningen idag. det var jag eller pappa som hade kameran hela tiden. så det blev mest på hanna och 9:an. men jag tänkte att jag kunde lägga in lite av dom bilderna med, eftersom dom var så jättesöta och dom går ju ut nu, och kommer inte tillbaka. buhu.

trots många tårar så slank det in lite léenden ibland. ;*

ja, vi i åttan hade tänkt typ göra något roligt ikväll. hm.. det blev ju mycket av den saken. tråkigt.
så ja, fanny och jag får la göra något eller? (: (tänk positivt emma :D)

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0