jävlarubrik.

jag tröttnar aldrig på denna låten. jag kunde inte ta någon url för att det var tydligen inte okej. hm. låten påminner mig om min härliga vinter när jessica försvann upp till stockholm. jag typ drogade sönder hela kent's du&jag döden och tillbaka till samtiden. jag ska väl inte ens påpeka denna egentligen fina låt. jag ryser. men ändå gillar jag dom.


du kommer på torsdag iallafall. eller fredag? jag förstår inte. 


det var väl något vi gjorde, något vi sa som förändrade mitt liv. var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar? var det dig jag svor att aldrig glömma? blåljusen blinkar, tänk vad man kan göra med en liten kniv.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: JESSI

järnspöken <3



jag kan kommavid fyraimorgon i ängelholm menjagharingen skjuts från ängelholm.PANIK: <3

2008-11-26 @ 19:31:48







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0