Sött.

Innan när jag gick hem från skolan så gick det två små barn. Nej, verkligen inte barn. Kanske två-tre år yngre än mig. Lite halvmobbade. (förlåt), men sånt ser man. En flicka och en pojke. Och om jag minns rätt så är dom "ihop", otroligt gulligt ord. Men åh, så söta dom var. Det såg verkligen ut som att de tyckte om varandra skitmycket, men ingen bryr sig om hur densjälv ser ut. Helt naturligt useende, lite halvmobbade och bara så söta tillsammans. Jag skulle vilja gå som en osynlig och bara kolla på dom, så söt dom är. Jag klarar knappt av små fjortisar som tror att dom är jättecoola med sina killar. Detta var vrålgulligt.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: ebba

hihi guliigt :) går de på vår skola? :)

2008-11-10 @ 19:19:51
Postat av: Concordia

Så var min lillasyster förut. Hon hade en pojkvän i tre år under lågstadiet.



Nu är hon som vilken fjortis som helst.

2008-11-10 @ 19:28:13
URL: http://emira.blogg.se/
Postat av: emma sv;

sv ebba; haha, ja det gör dom :]

2008-11-11 @ 14:19:33
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: emma sv;

sv Concordia; oj, tre år under lågstadiet? låter bra. haha. Haha jo, småsystrar verkar lätt kunna få en fjortisvarning nuförtiden.

2008-11-11 @ 14:20:58
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0