Kärlekslista.

♥ 1. Håkan Hellström (Gift tyvärr.. men det går att ändra på)

♥ 2. Jude Law

♥ 3. Jocke Berg, (Han är tyvärr gay, wellwell)
♥ 4. Kurt Cubain (Död tyvärr)


Kärlekslista.. låter konstigt. Det var iallafall vad man sa. Vad vi sa iallafall. Om någon Nu sa till mig att skriva en kärlekslista skulle jag nog skriva ner kärlekens ingridienser. Vad nu det är. Skulle tagit sin lilla stund. Från sak till sak - Nu har jag gjort klart mitt filmomslag iallafall, bara uppfinningen kvar. Och svenskan. Men det tar vi imorgon.


Du frågar mig vad kärlek är
Men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta kan jag förstå

sånt som folk tycker om mig
Postat av: HANNA CARLE

ser ut som att det får bli jude då då

2008-11-04 @ 09:43:46
URL: http://musikfabrik.blogg.se/
Postat av: emilia

åh håkan :D

2008-11-07 @ 19:59:25
URL: http://fjortisfuck.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0