Hej sötnosar.

Ska jag börja med gårdagen dårå? Okej.. kortfattat.

Stack hem till vanessa, var lite segt i början.
Dansade och massa sånt kul.
Snackade.
David kastade saker på mig. som t.ex. festisar och telefoner. Så kan det gå.
Dansade.
Skrattade.
Snackade.
Fanny och jag kom på tio i elva att vi kunde ta den bussen som gick 4 över elva. Och vi var minst sagt klara och det tar minst fem minuter till bussen. Där sprang vi med glitterkläder och i mitt fall utan skor.
Kom hem, somnade i mammas säng. (utan mamma, haha. om ni inte fattade det, hon är inte hemma)


IDAG

Blev en sväng till helsingborg, stan, med familjen.
Köpte lite saker, lägger in bilder sen kanske.
Kanske på de sakerna jag köpte för några veckor sen också.
Men det blir så dåliga bilder.


Städat, segat, städat. Hemmakväll, PUSS <3

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0