I used to be myself.

Hallåhallåhej!

Har precis tonat mammas hår, har sjukt ont i ryggen, men det går. Får väl se hur det bleeev. Har väldiga problem med att skriva inlägg här, allting bara försvinner och det gör mig irriterad till tusen eftersom man har skrivit långa inlägg i onödan. Skola imorgon då, 2 veckor till höstlovet, (haha jag ser frammåt)

PUSS


sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbiii

kopiera texten innan du klickar på publicera så äre bara att klistra in den igen :D

2008-10-14 @ 17:13:02
URL: http://synvinkelb.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0