Kär i en ängel.

...Och åh vad jag inte kan sluta tröttna på den låten. Håkan Hellstöm jag är kär i dig min kära ängel. Jag har börjat på min författargrej till engelska nu, och jag är jättestolt över mig själv för att jag har börjat ens. Ska verkligen försöka föra klart den nu ikväll och läsa mycket av boken sen. Jag hatar att somna med ångest varje kväll. PUSS

Älskling <3

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbi

usch nostalgi. men den låten är ändå så bra och dom som försvann-videon

2008-10-06 @ 18:41:50







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0