KÖPEN.

Hemma från Göteborg, tyvärr. Fast jag hade sprängande huvudverk, men iochförsig så hjälpte det med världens godaste chai-latte på EspressoHouse. Oherregud, den slank ner bra den.
Detta är iallafall min dö-heta lista och bild av det jag köpte.

Konstig-färgad-tunika/klänning/tröja - MONKI
Skitsnygg bild på en Hårinpackning från "Oliv" - KICKS
(vadå, ser ni inte att det där till höger om monkitröjan är en kasse från monki med en sån monkifilur på? HALLÅ? Sjukt konstnärligt ritad. Jag är störtnöjd.) Iallafall, en liten kasse, fanns ingen bild, MONKi. (emo-i)
Och sen så fick ju chai-latten hänga med på bilden där längst ner, en utav dem. Sen lite kinamat och lite mcdonalds också. hahaha.


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0