Laleh - Hide away

En regnig, grå dag som denna tänkte jag fråga er om något mysigt att lyssna på. Men jag hittade det rätta. Kolla rubriken. Gabbi, jag saknar dig, jag kan inte riktigt det där med att kolla i din blogg på dina svar när ni ska ha picknick osv. im not that smart. Hör av dig om du kan någon dag i veckan? :* Jessica, blogga någongång. :o


sånt som folk tycker om mig
Postat av: jessica

fina bilder :)

2008-10-27 @ 19:09:23
URL: http://jlethin.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0