Nya skor, fika och dricka T(allt man behöver)

[När jag skulle sparaochpublicera så försvann inlägget. Bara att skriva det lite mer kortfattat igen]

♥ Stack in till höganäs med lafamily
♥ Behövde gummitstövlar, blev de här under, från CelaVi för nånstans mellan 2- 400:-
♥ Fikade på kakboden, drack chai-te, och fikade med en vaniljbulle. Tycker inte om det ordet dock.
♥ Åkte hem igen, fick skjuts av pappas nya bil. (lånebil egentligen)
♥ Fotade lite när jag kom hem, ja, bara för nöjets skull. Fotona nedan är dom.
♥ Ska snart lägga mig och läsa min nedrans engelskabok som egentligen är bra, med en kopp(typ tusen koppar) te till.
♥ Förkylningen är påväg och jag nös precis.


Skriv något. Är seg på att acceptera kommentarer, men snälla skriv era sötnosar. Vad ni vill.














sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

härlig inställning. eller hur redigerar du bilderna?

2008-10-13 @ 12:49:57
Postat av: emma sv;

Gå in på photoshop - förbättra - färgvariationer (tror jag) sen ändrar du bara själv. jag har lagt till rött och minskat mättnad bara. :)

2008-10-13 @ 16:09:16
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: nina hämén

Hej! HAe letat jättelänge efter dessa gummistövletter!! vet inte om de ej är i produktion längre. kan du SNÄLLA maila mig var du köpt dom.



Kram hälsning nina

2010-08-04 @ 03:46:10







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0