18:29-4

Har ont i magen så mycket jag har skrattat och det var nog längesen jag skrattade såhär fruktansvärt mycket åt mig själv.
Jag skulle precis gömma Eriks radiostyrda bil, tar den och ska gömma mig inne i tvättstugan. Men jag var så inne i mitt kurragömma så att jag springer rakt in i väggen till tvättstugan och blir väldigt förvånad när jag bara flyger tillbaka istället för att komma in i rummet.
När Erik kom tillbaka kollade han konstigt på mig, frågade var bilen var och gick iväg. (eftersom mitt skrattanfall gör att jag inte kan prata så får jag peka under bänken) Sen kollade han lite snett på mig igen. Hm, ja. Det är söndag, är det en bra ursäkt?
PS. hade en supermysig kväll hos jullan igår med mollsan också. Knäpp bebbbe men söt som in i jag-vet-inte-vad. DS.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: jullis

haha gulleee

hon gillade dig!

2009-12-06 @ 15:17:35
URL: http://massconfusion.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0