BORED










Lite av presenterna. Det om liknar en ipod är en ipodclassic160gb. En sådan jag ville ha, en sådan jag fick. Det var en fin jul och bättre än den förra eftersom jag inte mådde helt bra då, det humöret fick Fanny iår, hehe rätt åt henne. När jag öppnade farmor och farfar's present så tänkte jag "äntligen ett normalt paket" - pengar. Men det var 50 euro... hm ja det kommer väl till användning någon gång.
Det översta är promarkerpennor (tusch) har inte provat dom men ska la göra det idag eller imorgon. Men nu ska jag ringa Fanny och säga att hon ska gå på en promenad med mig. Eller något sånt, sa hon.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: ..

det var inte 50 euronäs du fick då? (:

2009-12-25 @ 22:44:20
Postat av: svar:

nix, som tur är!

2009-12-26 @ 00:51:46
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0