ENJULAFTON

14:00





14:30


15:00


16:00


17:00



19:00


Hela dagen:

Såhär såg det ut ungefär. Efter klockan 19 så la jag kameran och så var det presentöppning. Och resultatet av det har ni redan sett. Jag avslutade kvällen med en gammal Cary Grant-film och fixade med ipoden. Och nej jag bryr mig inte om hur ni hade det eller vad ni fick, men nu vet ni min. Ciao.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: evelina

sv: tack! :)



verkar som en mysig julafton :)

2009-12-29 @ 00:45:00
URL: http://evelinaekholm.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0