EXCUSES



Hej. Såhär såg jag ut för 2 år sedan. Denna tröjan ligger på Siesta, eller så kanske någon har på sig den som tyckte förtjäna den mer än jag. Jag vet inte. Roligt om någon kan ha glädje av den iallafall.
Gick hem från skolan, och nu ska jag bara keka och börja med matten, engelskan och företagsekonomin, för jag har panik ångest och stress och allt sånt. Sova gjorde jag inte heller. Inatt.


Två (gamla) fina låtar idag: Warning Sign - Coldplay
Nåt för dem som väntar - Jocke Berg

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0